فراخوان همکاری جهت انعکاس مشکلات به مسئولین

سه پست اخیر را صرفا به خاطر مطرح کردن برخی از مشکلات نوشتم به این امید که شاید تلنگری باشد به مسئولین برای حل آنها. کامنتهای دوستان را تک به تک مورد بررسی قرار دادم.به این نتیجه رسیدم که کامنتها در بهترین حالت شامل جمله ای در تایید مشکل و آه وفغان و ابراز همدردی می شدند.ولی در هیچ موردی راه حلی ارائه نشده بود.

به این فکر افتادم که دست از گلایه بردارم و این بار عمل کنم. ایده ام این است  که ان شاء الله معضلات و مشکلات را در قالب تصویر به صورت مشخص و تفکیک شده  به همراه توضیح روی یک CD ذخیره کرده و برای روابط عمومی های ادارات مرتبط ارسال کنم. در صورت لزوم یک نسخه را هم دراختیار رسانه های محلی قرار خواهم داد.شاید مثمر ثمر باشد.

لذا دست یاری به سوی همه عزیزانی که دغدغه شهری آباد و سالم را دارند دراز کرده و از همه عزیزان خواهش می کنم چنانچه عکس یا اطلاعاتی که گویای یک مشکل یا معضل اجتماعی، فرهنگی و ... باشد در اختیار دارند،  به همراه توضیحات مربوط و ذکر اطلاعات دقیق از طریق ایمیل برایم ارسال کنند.

امید است بتوانیم با کمک هم گامی مثبت در جهت رفع مشکلات شهر و دیارمان برداریم. 

نظرات 14 + ارسال نظر
نوید صالحی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:25 http://litak.blogsky.com

سلام.
کار جالبی است بالاخره باید از یه جایی شروع کرد. شاید مسئولین نتوانند این وبلاگ و وبلاگهای دیگر را ببینند اما با فرستادن سی دی و یا حتی آدرس اینگونه وبلاگها میتوان آنها را در جریان گذاشت.
راستی قهرمانی پاس بندرلنگه در لیگ برتر استان هرمزگان و راهیابی به مسابقات زیرگروه کشوری را به شما و دایی محترمتان تبریک عرض میکنم به زودی مطلبی در همین مورد در وبلاگ شبزپوشان پاس بندرلنگه خواهم نوشت .ان شا الله

ممنون
من هم تکرار این افتخار بزرگ را به همه جوانان غیور لنگه ای تبریک می گویم

کامیرا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 http://bandarabbascity.blogsky.com

سید بزرگوار، بهترین کار از نظر من این است که همچنان همان کار وبلاگ نویسی خودت را ادامه بدهی و با تمرکز و انرژی همین جا مشکلات و مسائل را اعلام کنی. وگرنه در خانه اگر کس است، یک حرف بس است. CD و امثالهم شاید کمتر فایده ای داشته باشد.

به عنوان مثال پست آخر من را که گزارش تصویری در مورد چهارشنبه سوری است ببین و بخوان.

دوست بسیار عزیزم سلام
مشکل اینجاست که گویی در خانه کس نیست
به نظر شما امکان دارد که اعضای محترم شورای شهر شهردار محترم یا حداقل کارمندان محترم شهرداری لا اقل برای یک بار هم که شده در عمرپربرکت خود بازار روز بندر عباس را با قدوم مبارک خود متبرک نکرده باشند؟ این فقط یک مثال است واگرنه این قصه سر دراز دارد.
این کار شاید از دید شما فایده ای نداشته باشد اما به نظر من حداقل فایده آن دو چیز است یکی اینکه بنده به عنوان یک شهروند یاد می گیرم که نسبت به حقوق مسلم خود بی تفاوت نباشم و دوم اینکه حجت را بر مسئولین خدمتگذار تمام می کند.

سیاورشن شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:33 http://siavarshan.blogsky.com

سلام ...ایده ی خوبی است ...فعلا که چیزی به ذهن نمی رسد ...

سلام
اتفاقا این چیزی نیست که در یک آن به ذهن برسد.به نظر من این کار نیاز به حوصله و پیگیری دارد.

موسا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
اگر با پشتکار دنبال شود شاید و فقط شاید موثر واقع شود. دلیل این دو "شاید" من این است که روزنامه، رادیو و تا حدی تلویزیون ما هم قبلا اقدام به چنین کاری کردهاند . تغییرات حاصل شده یا نشده را می توانیم ببینیم و بخوانیم و سپس میزان تاثیر نظرات و راه حلها را در این فراخوان تخمین بزنیم.
برای همه مسئولین متعهد سرزمینمان آرزوی موفقیت روزافزون دارم و اقدام شما را می ستایم.
تا سلام...

چوک سورو شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:59 http://suru.blogsky.com

سلام سید جلال عزیز
برای درمان درد، باید درد را شناخت ، اما برای درمان درد هم باید طبیب خوبی سراغ داشت و نباید سراغ هر رمالی و دعا نویسی رفت ، ز یرا کار رمال و دعانویس ، پرکردن جیب مبارک است نه درمان بیمار !
مگر شهردار بندر ، اعضای شورای شهر ، استاندار هرمزگان ، اداره بهداشت ، از این مشکلات بیخبر هستند ؟
کار از بن بست خراب است ..........
فعلا باید مشکلات را انعکاس داد تا مردم گول شعبده بازیها و وعدهای پوچ مقامات نخورند و به این امام زادها دخیل نبندند
و در پی چاره کار ساز باشند . اتحاد مردم حول خواستهای مشترک ، اولین گام در جهت حل این مشکلات است .

سلام
احسنت بر شما من هم می دانم که مسئولین می دانند. متاسفانه مشکل ما بی خبری مسئولین نیست.مشکل این است که مسئولین متاسفانه خود را پاسخگوی مردم نمی دانند.باید کاری کرد که هرکس پشت میزی نشست بداند که بیرون از چهار دیواری اتاقش چشمهایی تیزبین عملکرد او را زیر ذره بین قرار داده و برای کم کاری و سهل انگاری باید بهای گزافی بپردازد.

دیوان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 http://khashmeh.blogfa.com

با سلام خدمت هم استانی عزیز
کار و پشت کار شما قابل تحسین است . ای کاش مردم ما بیشتر به واقعیات می نگریستند تا شعار . اینجانب شاغل در منطقه عسلویه می باشم(اهل بندرلنگه ) و واقعاْ متاسفم از این همه بی عدالتیهایی که در حق مناطق جنوب می شود. با وجود ۱۰۰ هزار نفر نیرو در روستایی به نام عسلویه هیچ خدمات بهداشت و درمان شایسته پرسنل رسمی و پیمانکاران محترم وجود ندارد. اگر دوست دارید برده داری نوین را ببینید به عسلویه سری بزنید که چه ظلمی در حق این بندگان خدا می شود . کارفرمایان و پیمانکاران نیروها را استخدام نکرده و به صورت روز مزد از آنها استفاده می کنند و هیچ نوع امکانات اولیه در اختیار آنان قرار نمی دهند. آیا مسئولین تامین اجتماعی نمی دانند ! به آسفالت عسلویه - گاوبندی نظری کنید فکر کنم از بد ترین نوع آسفالت در دنیاست و هزاران چیز دیگر ولی متاسفانه از فقر اطلاعات مردم منطقه نهایت سوء استفاده می کنند و مردم منطقه نمی دانند ۱۰ سال دیگر چه چیز انتظارشان را می کشد انواع موادهای شیمیایی سرطانزا و انفجارهایی که در صورت وقوع منطقه را نابود می کند هر آن در کمین می باشد . بیائید کمک کنید و منطقه محروم جنوب که خود منبع درآمد ملی کشور هستند از خوزستان تا هرمزگان را بسازیم و در این مجتمع ها فقط پرسنل های تنظیفات و فضای سبز ما نباشیم و بتوانیم سکان این مجتمع ها را به دست بگیریم و به نفع مردم و منطقه خود بچرخانیم .

مهلا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:03 http://www.mehla65.blogfa.com

سلام دوست عزیزاولین بارکه میام اینجاولی خوشحالم که آمدم شماواقعاْفعال هستیدْاگه ادامه بدیدحتماْ نتیجه می گیرید.بنظرم فکرجالبیه.موفق باشید.

بد بخت دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:22

سلام
بعنوان یک هرمزگانی خیلی خوشحالم که درین جو و جامعه بمن چه در وبلاگ شما همیشه مسائل مهم و جدی استان وشهرمان که همیشه وهمه جا میگیم دوستش داریم مطرح است راهت بایدار باد .

معماری ساختمان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 http://www.architect_bnd.mihanblog.com


راستی من آپ کردم هر چهار نا وبلاگ رو www.shahsavarekarbala.mihanblog.com
www.daftare_eshgh2.mihanblog.com
www.architect_bnd.mihablog.com
www.khorshede_poshteabr.mihanblog.com حالا دیگه من یه آسمونی تنهام id:delam_grefte_asemon در پناه حق یا علی خدا نگهدار

مهلا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:24 http://www.mehla65.blogfa.com

آقاسیدمن باشماموافقم.مرسی که پیشنهاددادید.

لیدا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 http://eshaghmusic.blogfa.com

سال نو مبارک
وبلاگ دوستداران اسحاق احمدی آپدیت شد

اکسیر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 http://4130.blogfa.com

فکر پسندیده ای است.اما دوست عزیز .بارها من در روزنامه صبا و همکاران دیگر در نشریات این موارد را منعکس کرده اند.ارسال عکس به روابط عمومی ها دردی را دوا نمیکند.ابتدا باید فرهنگ سازی کرد و اموزش داد.بهر حال یک دست صدا ندارد.فضای وب نیز محدود است.شما وظیفه خود را در قبال حل مشکلات شهروندان انجام داده اید که قابل تحسین است.امیدواریم که مسوولین نیز با همکاری مردم و شهروندان در رفع این معضلات بکوشند.اما شهروندی که وظایف شروندان را به انها گوشزد نمیکند همانند شهروندی که به وظایف خود عمل نمیکند همواره مسوول است.موفق باشید.

سلام به همکار مطبوعاتی عزیزم
می دانم که روابط عمومی ادارات در بسیاری از موارد حتی زحمت تهیه و ارسال پاسخ به مطبوعات را هم به خود نمی دهند ( به عنوان عضو کوچکی از جامعه مطبوعاتی استان تجربه کرده ام) اما به هر حال با دست روی دست گذاشتن هم کاری صورت نمی گیرد.
لب کلام اینکه:
ان الله لا یغیر مابقوم حتی یغیروا ما به انفسهم
به هر حال این حداقل کاری است که از دستم بر می آید و همین حداقل را هم بی تاثیر نمی دانم.
موفق و موید باشید.

رامی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 http://www.dehtal.coo.ir/

سلام بر سید بزرگوار...
امروز که دو شماره از نشریه مروارید مهر رو گرفتم با دوتا مقاله(نقدی کوتاه بر سیستم آموزش عالی -و تیم فوتبال شهرداری)روبرو شدم . وقتی دیدم نویسندش شما هستین خیلی خوشحال شدم. باعث افتخار بنده و و دیگر دوستان است که این افتخار رو داریم که بزرگوارانی چون شما به ما سر میزننید وما رو از نظر لطفتون بهره مند می کنید...
با آرزوی موفقیت.سعادت و پیروزی شما

دوست عزیزم سلام
از لطف و حسن نظر جنابعالی بسیار ممنونم.و خوشحالم از اینکه مقالات بنده حقیر مورد توجه شما قرار گرفته است.امیدوارم مروارید مهر بتواند نظر شما همراهان خوب را جلب کند. خوشحال می شوم که مرا با راهنمایی هایتان یاری فرمایید.
موفق و موید باشد

خلفان دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 http://www.khalfan.parsiblog.com


السلام علیکم ورحمة الله
وبلاگ تفسیر به آدرس http://khalfan.parsiblog.com/انتقال یافته ونام آن نیز به تفسیر آیات مهجور تبدیل گشته است.
منتظر قدمهای مبارک شما به این وبلاگ هستیم.
موفق ومؤید باشید

سلام
برایتان آرزوی موفقیت دارم. جزاک الله خیرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد