دوستت داریم ای مادر

در دانمارک به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) اهانت می شود و در جمهوری اسلامی ایران به همسر گرامی آن حضرت. به خبر زیر که عینا از سایت سنی آنلاین نقل می شود توجه کنید:

 

توهین مجله "خانواده سبز" به مادر مؤمنان! چاپ آدرس ایمیل
30 بهمن 1386 ساعت 15:24

آیا آقای حاتمی کیا و دست‌اندرکاران نشریه خانوده سبز نمی‌دانند که بیان و چاپ چنین مطالبی ایمان آنان را در معرض خطر قرار می‌دهد؟! «یعظکم الله آن تعودوا لمثله ابداً ان کنتم مؤمنین» چه زیباست آقای ابراهیم حاتمی کیا از بیان این سخنش پشیمان شده، توبه و استغفار کند و مجله خانواده سبز در شماره آینده خود رسماً از خوانندگانش به خاطر چاپ این مطلب عذرخواهی نماید.

 

------------------------------------------------------------------


توهین مجله "خانواده سبز" به مادر مؤمنان!

 

هر چند جراید و مطبوعات بزرگترین نقش را در بیداری و اتحاد جامعه ایفا می‌کنند، اما سهل‌انگاری و سوء مدیریت آنها می‌تواند ضربات مهلک و جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی وارد نماید. خصوصا اگر مطالب مندرجه از زبان شخصیتی معروف و مشهور نقل شده باشد.
مجله "خانواده سبز" که یکی از پرتیراژترین و پرخواننده‌ترین نشریات کشوری می‌باشد، در شماره اخیر خود[شماره 195] مطلبی را تحت عنوان "تصویری از جنگ به روایت ابراهیم حاتمی کیا" به چاپ رسانده است که در قسمتی از آن آمده است:
«آرایش نیروها برایم خیلی عجیب بود، منافقین، زنها، این عایشه‌های زمان را برای تحریک دیگران در خط مقدم گذاشته بودند و نیروهای دیگر عقب تر!»
در این مطلب زنان نیروهای دشمن (العیاذ بالله) به مادر مؤمنان جهان، همسر پاک رسول گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌وسلم حضرت عایشه صدیقه تشبیه داده شده‌اند.
عائشه‌ای که خداوند برائت او را از بالای هفت آسمان نازل نموده می‌فرماید: «ان الذین جاءوا بالافک عصبة منکم لاتحسبوه شراً لکم بل هو خیر لکم لکل امرئ منهم ما اکتسب من الاثم والذی تولی کبره منهم له عذاب عظیم». همانا کسانی که آن بهتان را بستند (و به عائشه تهمت کار ناشایست زدند که رسول و مؤمنان را بیازارند) گروهی همدست از (منافقان) شمایند. نپندارید ضرری از آن به آبروی شما می‌رسد بلکه خیر و ثواب نیز(چون بر تهمت صبر کنید از خدا) خواهید یافت هر یک از آنها به عقاب گناه خود خواهند رسید و آن کسی از منافقان که رأس و منشأ این بهتان بزرگ گشت هم او به عذاب بزرگ معذب خواهد شد. [سوره نور آیه 11 ترجمه: آقای مهدی اللهی قمشه‌ای].
و خطاب به کسانی که این تهمت ناروا را به زوجه نبی اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم زدند فرمود: «ولو لا فضل الله علیکم و رحمته فی الدنیا والاخرة لمسکم فی ما أفضتم فیه عذاب عظیم». اگر فضل و رحمت خدا در دنیا و عقبی شامل حال شما (مؤمنان) نبود به مجرد خوض در این گونه سخنان (نفاق انگیز) به شما عذاب بزرگ می‌رسید. [سوره نور آیه 14 ترجمه آقای مهدی قمشه ای].
و در پایان به خاطر اینکه مؤمنان را کاملاً از به زبان آوردن امثال این سخنان و بد و بیراه گفتن به مادر مؤمنان باز دارد می‌فرماید:
«یعظکم الله ان تعودوا لمثله ابداً ان کنتم مؤمنین» خدا به شما (مؤمنان) موعظه و اندرز می‌کند که زنهار دیگر گرد این سخنان (ناروا) نگردید اگر اهل ایمانید. [سوره نورآیه 17]
آری! کسانی که به این آیات الهی ایمان داشته باشد به خود اجازه نخواهد داد که نسبت به این بانوی پاک هتاکی و بی‌حرمتی نماید و یا دیگران را در شرارت به او تشبیه دهد.
حال سؤال اینجاست که چرا مجله‌ای پرتیراژ که خوانندگان زیادی در داخل و خارج (امارات عربی) دارد اقدام به چاپ چنین مطالب توهین‌آمیزی که از آن بوی تفرقه استشمام می‌شود، نماید؟ مگر دست‌اندرکاران این نشریه غافل از آنند که درصد بسیاری از خوانندگان آنها را اهل‌سنت تشکیل می‌دهند و چاپ چنین مطالبی در واقع توهین و تحقیر به عقاید و مقدسات آنهاست؟!
آیا در شأن آقای حاتمی کیا - که برای اکثر مردم چهره‌ای شناخته شده است - می‌باشد که چنین سخنان سخیف، نسنجیده و توهین‌آمیزی را به زبان آورد؟
آیا آقای حاتمی کیا و دست‌اندرکاران نشریه مزبور نمی‌دانند که بیان و چاپ چنین مطالبی ایمان آنان را در معرض خطر قرار می‌دهد؟! «یعظکم الله آن تعودوا لمثله ابداً ان کنتم مؤمنین».
چه زیباست آقای ابراهیم حاتمی کیا از بیان این سخنش پشیمان شده، توبه و استغفار کند و مجله خانواده سبز در شماره آینده خود رسماً از خوانندگانش به خاطر چاپ این مطلب عذرخواهی نماید.
لازم به ذکراست که سایت خانواده سبز چندی قبل مطالبی در مورد علل مرگ ناصر عبداللهی نوشته بود و در آن ّّهتاکی‌ها و بی‌حرمتیهای زیادی به اهل‌سنت نموده بود.

نظرات 17 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

سیخور جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:19 http://www.hormoodar.blogsky.com

سلام بر سید خدا.. ای موضوع درد کهنه اهل سنتن..امیدوارم مردم دنیا به خاطر مذهب،انسانیت فراموش نکنن..کربونت

مدیریت سایت حجت الاسلام میرخلیلی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:51 http://www.mirkhalili.org

به نام خدا

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد
پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

از بن هر مژه ام آب روان است بیا
اگرت میل لب جوی و تماشا باشد

سلام !
دوست گرامی و همشهری عزیز !
از این پس می توانید به راحتی برای آشنایی هر چه بیشتر و دسترسی آسان به زندگی نامه، فعالیت ها و دیدگاه های حجت الاسلام و المسلمین سید علی میرخلیلی، نماینده ادوار چهارم و پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میناب، رودان و جاسک ، به وب سایت رسمی ایشان مراجعه کنید.
آدرس سایت:
www.mirkhalili.org
منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های گرم و دلسوزانه شما دوست عزیز هستیم.
در صورت تمایل می توانید از لوگوی تبلیغاتی این سایت برای درج در وبلاگ خودتان استفاده کنید و با دریافت کد مربوط و قرار دادن آن در قسمت ویرایش قالب وبلاگ، برای معرفی هرچه بیشتر این سایت با ما همکاری کنید.
با تشکر و سپاس فراوان
مدیریت سایت حجت الاسلام و المسلمین سید علی میرخلیلی

هرمز نو شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:42 http://hurmuz.blogsky.com

سلام
من ابتدا ین مصاحبه را از سر بی غرضی می گذارم اما اطمینان داشته باشید هیچ انسان آزاده ای آن را تایید نمی کند
...پراکند نویسی این روزهای هرمز نو را بخوانید...

رامی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:02 http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام بر سید عزیز
منم همین مطلب رو به محض اینکه اس ام اسی که از طرف یکی از دوستان برام اومد در سایت این مجله خواندم.
با نظر دوست عزیز (هرمز نو) موافقم و فکر نمی کنم از روی غرضی این مسئله صورت گرفته باشه.
اما این دلیل نمیشه که هر مقاله ای بدون رعایت کردن اصول در چنین مجلات پر تیتراژی به چاپ برسه.
انشاء الله که برای بار آخر شاهد چنین اقداماتی باشیم.
موفق و سربلند باشی.

آشنا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:21

این گونه توهینات چیز جدیدی نیست. کم کم دارن اونو علنی تر می کنند. در رادیو معارف که علنی شده مطمئن باش تا چند سال دیگه به تلویزیون هم کشیده خواهد شد.
باید آن مجله موهون را نخرید و تحریم کرد.

بنگرى یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:46

بنگری دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و نخسته.. سید بزرگوار
معذرت دوش مث اینکه کامنت مه بدون نوشته به سوی شما بال ایزدن !!!

تا کی مسلمونن تفرقه بین همدیگه ایجاد اکنن .... مسلمان ..مسلمان خدان هیچوخت نباید به دید سنی بودن یا شیعه بودن به همدگه نگاه بکنن ...
هر فردی باید به مقدسات هر مذهب و هر دینی باید ارج و ارزش قایل بشت ...اهانت کردن به هر مذهب یا دینی در اول اهانت به کرامت و ذات انسان و مسلمان محسوب ابو .
به امید دل و قلب صاف...
شاد بشی

سلام
صددرصد با شما موافقم. ای حرکت چه سهوی و چه عمدی حرکتی بسیار زشت هسته به خصوص اینکه متاسفانه در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و در آستانه هفته وحدت صورت ایگه.

ضمنا اهانت به همسر گرامی رسول الله (ص) مربوط به شیعه و سنی نابو چون خداوند همسران گرامی نبی (ص) رو در قرآن به عنوان مادر مومنان یاد ایکردن و دایره وسیع ایمان و مومنین شامل شیعه و سنی هر دو باهم ابو. ( النبی اولی بالمومنین من انفسهم و ازواجه امهاتهم- احزاب-۶)

جلال دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:49 http://www.taftan2.blogfa.com

سلام تشکر از زحمات شما.
دوست گرامی کسانیکه هر صبح و شام به رسول خدا و یاران نزدیکش لعن می کنند اینکه چیزی نیست.
خدا هدایتشان کند اگر هدایت مقدور نیست از صفحه روزگار محوشان کند.

مهرگان سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
چی بگیم !! سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی داره تموم میشه !!
اتحاد ملی و انسجام اسلامی! بعضیا فقط طوطی وار نامش را تکرار میکنند و...
موفق باشید در پناه حق

bahri سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:09 http://www.geshmeslan.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور گرمتان
وبلاگ شما با مطالب روشنفکرانه آن باعث افتخا ما جنوبی هاست .
موفق باشی

سلام
لطف شما ممنونم.

انبا میناب سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:30 http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
مطلب جامع بود

بیداری سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:40 http://bidary.blogsky.com

دقیقا!
دانمارک و کاریکاتوریستهاش
و اینجا هم بعضی ها!
اما خداییش دلم از ابراهیم حاتمی کیا رفت. الان که اسمش رو می شنوم حالم حسابی به هم می خوره. فقط می تونم بگم خدا جزاش رو بده. این همه ادعای دین و مذهب ولاف اسلام زدن آخرش می فهمی طرف برای یک بار هم قرآن رو درست نخونده! کافی بود یه سری به سوره نور می زد و درست بهش فکر می کرد.
اما چیز دیگه ای که هم توی این قضیه دانمارک و هم توی قضیه توهین با مادر مومنان دیدم این است که قرآن و موضوعاتش هیچگاه کهنه نمی شود. شاید با خود بگویی قضیه توهین به ام المومنین چرا توی قرآن برای ابد ماندگار شد و این تهدید الهی و هشدارش که (خداوند شما را نصیحت می کند که مبادا دوباره به چنین کاری - یعنی تهمت به عایشه صدیقه - برگرید اگر مومنید) تا ابد خوانده خواهد شد؟
برای اینکه الله می دانست انسانهای احمق و بی شعوری پیدا خواهند شد که دوباره این کثافت کاری ها را تکرار کنند. امثال این حاتمی کیای بدبخت..
یه چیز دیگه:
نمی دونم مگه سلمان رشدی چی نوشته بود؟ بخش بزرگی از لجن نوشته هایش مربوط به صحابه و مخصوصا ام المومنین عایشه بود. اینجاست که باید گفت: کشتن سلمان رشدی پیشکش! بی خود خرج پلیس بریطانیا را نبرید بالا. جلوی امثال حاتمی کیا را بگیرید کافی است!
موفق باشی سید عزیز

مهلا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:01 http://www.mehla65.blogfa.com

سلام سید
واقعاْکارزشتی کرده اندازخداکه نمی ترسندازکی بترسند؟
همان بهترکه این مجله راتحریم کرد..هرچنداین کارشون وتکرارمی کنند به شیوه های گوناگون باعقایدکاملاْ غلط وبدون اندکی فکرکردن هرچیزی می نویسند.
یاحق

صابری چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 http://lengehkarate.blogfa.com

سلام سید جان

من فکر میکنم ما مسلمانها همدل نیستیم و فقط هم زبان هستیم و در شعار سعی میکنیم وحدت را نشان دهیم
فرق نمی کند این مسئله هم در بین برادران تشیع وجود دارد و هم در برادران تسنن.

من در اینجا گریزی میزنم به عراق - افغانستان و پاکستان ببینید چه جوری یه عده با شعارهای مذهبی همدیگه رو قتل عام می کنن آخه برای چه؟
همه اینها فقط برای دنیاست وبس.

ما انسانها در حدی نیستیم بخواهیم برای انسانی دیگه در هر مذهب و دینی تکلیف تعیین کنیم . این فقط در حیطه اختیارات باریتعالی ست.

به نظر من هر کس آزاد هست هر عقیده ای که میخواهد داشته باشید. پس بهتراست به گفته خواهر عزیز (بنگری) استناد کنم مهم حفظ انسانیت و حفظ کرامت انسانیست و لاغیر.

هیچ انسانی حق ندارد به هیچ کس حتی دشمن خود توهین کند.چه برسد به....

احساس من اینه که وقتی خدا یکی قبله یکی پیامبر یکی چرا کینه و دشمنی ....

آخه کدام مسلمانی اهل بیت پیامبر (ص) را قبول ندارد؟!...

مطمئنا این موضوع را غرب دنبال میکند و به کوری چشم دشمنان اسلام وایران تمام ادیان و مذاهب در ایران فقط و فقط باید تلاش کنند برای آبادانی کشور عزیزمان.

والسلام

ببخشید طولانی شد.

موفق باشید و پایدار...

سلام
کاملا با نظر حضرتعالی موافقم.امیدوارم حضرت حق خود بینشی به مسلمانان عطا فرماید که مفهوم انما المومنون اخوه را در زندگی خود ساری و جاری کنند.

خلفان چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:27 http://khalfan.parsiblog.com

سلام.
تعرض به خانواده ی پیامبر بسیار سنگین است،خصوصا کسانی که دم از محبت به خانواده ی وی دارند.
خدایا همانگونه که دستمان را از خونها پاک گرداندی،زبانهایمان را نیز پاک نگهدار.

آمین یا رب العالمین

بانوی کنگی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:29 http://www.banooyekongi.blogsky.com

سلام .
اسلام راستین با اهل بیت پیامبر (ص)تعرض و دشمنی ندارد .
مسلمانان با هر عقیده و مذهبی بهتراست دست اتحاد با یکدیگر دراز کنند وتا مادامی که مسلمانان با اختلاف عقیده مواجه باشند نمی توانند پیروز گردند .
بهتر است هر مسلمان واقعی با داشتن هرگونه اعتقادی با تفکروتأمل عمیق در آیات گرانقدر قرآن به پرستش حق تعالی بپردازد و هدفی جزجلب رضایت وی و دوستی با پیامبر(ص)و مخصوصا اهل بیت ایشان نداشته باشد .
کسانی اهل بیت وصحابه پیامبررا لعنت فرستند لعنت خدا برآنها می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد