تحریم مجله خانواده سبز از طرف جامعه اهل سنت

به گزارش خبر نگار سنی نیوز از شهرستان قشم:امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه خطبه دوم روز جمعه مورخه ۳/۱۲/۸۶
این حرکت زشت مجله خانواده سبز را به شدت محکوم کردند واز مسؤلین زیربط خواستند تا با نویسنده این مقاله به شدت برخورد شود ،شیخ عبد الرحیم خطیبی در ادامه افزودندتا زمانی که مجله خانواده سبز بطور رسمی از جامعه اهل سنت عذر خواهی نکند..

______________________________________ 

از طرف جامعه اهل سنت مجله خانواده سبز تحریم شد
جوانان اهل سنت با ار سال اس.ام .اس از طریق موبایلهای خود به یکدیگرخواستارتحریم مجله خانواده سبز شدند طبق آخرین خبرها این عمل که بطور خود جوش بوده دربسیاری از نقاط ایران درحال انجام می باشد.
 smsمتن
با سلام ،توهین مجله خانواده سبز شماره ۱۹۵ صفحه ۹۲ به همسر رسول خدا محکوم است لطفا به دوستان خود ارسال فرمایید ،به احترام  ام الممنین عایشه صدیق-رضی الله عنها همسر گرامی پیامبر از خرید مجله خانواده سبز جداً خودداری شود.
به گزارش خبر نگار سنی نیوز از شهرستان قشم:
امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه خطبه دوم روز جمعه مورخه ۳/۱۲/۸۶این حرکت زشت مجله خانواده سبز را به شدت محکوم کردند واز مسؤلین زیربط خواستند تا با نویسنده این مقاله به شدت برخورد شود ،شیخ عبد الرحیم خطیبی در ادامه افزودندتا زمانی که مجله خانواده سبز بطور رسمی از جامعه اهل سنت عذر خواهی نکند من این مجله را نخواهم خرید این حرکت جناب شیخ عبد الرحیم خطیبی مورد حمایت نماز گزاران قرار گرفت آنان با  سر دادن شعار الله اکبر ،مرگ بر منافق انزجار خود را از این حرکت توهین آمیز اعلام نمودند.

منبع: سنی نیوز

نظرات 5 + ارسال نظر
رامی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:14 http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام سید عزیز
مجله خانواده سبز در شماره ۱۹۶ از جامعه اهل سنت عذر خواهی کرده!

سلام
ممنونم از خبرت

چوک سورو یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 http://suru.blogsky.com

سید گرامی با سلام

در مملکتی که به کرامت انسان و انسانیت ارزشی قائل نیستد ، انتظار داری برای مقدسات انسانها ارزسی قائل باشند ؟ . وقتی دین با سیاست قاطی گردید وسیله خواهد بود در دست طالبان قدرت و مقدس نمایان . دیگر دین به ابزار نفاق و تفرقه افکنی بین اقشار مختلف جامعه تبدیل می گردد تا اتحاد یک ملت . در بیان دغدغه های بخشی از مردم ایران ( ۱۷ میلیون) موفق بشی

عبدالناصر یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 http://kaman1.blogfa.com/

سلام علیک برادر
وبلاگ خوبی دارید ان شالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشید به ماهم سر بزن (جزاکم الله خیرا)
التماس دعا

رحیمیان یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:09 http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
مگه در مجله چی گفته بود؟!

سلام
در پست قبلی نوشته ام.

بنگری یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:45 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام سید بزرگوار
همانطور که آقای رامی عزیز اطلاع دادند مجله از گفته زشت و ناپسند خود عذر خواهی کرده است٬ اقدام مثبت و مقبولی است و عذر خواهی نه تنها نشانگر رد اعتبار ... احترام و حرمت اهل سنت و مسلمانان را شامل میشود بلکه نه این مجله و نه کسانی دیگر حرفهای ناروا به اهل نبی (ص) نخواهند زد . این عبرتی باشد برای نگه داشتن حرمت اهل نبی (ص) .
موفق و شاد باشید ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد