عاقبت شیطنت

دارسیم 2007

ای دارسیم ! صد دفعه تمنگو دو مزن ! اکی تو جذول پات اشکیت؟

حالا جون ممت دو پرک نبی که ما بندریو به کطع برک عادت مونین!!!

ای تیر برق! صد دفعه بهت نگفتم ندو! میوفتی تو جدول پات می شکنه؟

حالا جان مادرت دو تکه نشی که ما بندریا به قطع برق عادت نداریم!!! 

نظرات 23 + ارسال نظر
گنوغ سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:24 http://hem.bredband.net/khajetaa/

سلام و نخسته.
مگه کسی نین که ‌پچ بزنت؟؟؟

اگه هسته که شزه

الهام چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:38

سلام دوست عزیز ...به احترام خود ناصر در وبلاگش حرفی نزدم و خطی ننئشتم که کسی برنجد...اما شما دوست عزیز که من و ما را کاسه داغتر از آش نامیدی خوب مطلب مرا خواندی؟؟؟ من گفتم با احترام به همشهریهای با معرفت ناصر و گلگیمو از بی معرفتها گفتم...پس بهتره اول درست بخوانید بعد که خوب متوجه منظور نویسنده شدید در پی جواب باشید...با تشکر
جاوید ناصریا

دوست عزیز سلام

کامنت خودم را عینا اینجا کپی می کنم:

سیدجلال

سلام
مرحبا به همشهری عزیزم ( یک بندرعباسی)

نمی دانم چرا بعضی ها در دوست داشتن ناصر کاسه داغتر از آش هستند. اگه شما ناصر را با ناصریا می شناسید ما بندریها اون رو با گلبرگ گل و گنو خاش و ... می شناسیم. اگر شما ناصر رو از طریق رسانه ها شناختید. ما بندریها هنوز حضور ناصر رو نزدیک مسجد بلال حس می کنیم ...

این هم کامنت آقا یا خانم یک بندرعباسی:


یک بندرعباسی

یه خواهش ازتون دارم.
توی این وبلاگ به کسی توهین نکنید.
شما بگونه ای از بعضی چیزها حرف میزنید که انگار سالیان سال کنار ناصر زندگی کردید.نمیخوام اینجا جواب من رو بدین.
چون به هیچ جا نمیرسیم.
حتما شما خیلی ناراحتین الهام خانوم که گروه یا دسته ای رو مقصر میدونید.
لطفا همه رو جمع نبندید.
هنوز علت فوت ناصر مشخص نشده.
راستش خیلی شرم آوره که با دیدنه یک یا دو وبلاگ به تمام ماها توهین میکنید.
واستون متاسفم!!!.

.شما میدونید چرا ناصر به بندرعباس برگشت؟
محل زندگیش رو تغییر داد؟

احتمالا از خوشی زیاد بوده!!!نه؟
امیدوارم خدا بینش صحیحی به همه ی ماها بده و یاد بگیریم در کنار هم باشیم.همه مون یاد بگیریم دوست داشته باشیم همو.
امیدوارم روح ناصر از الهام عزیز هم راضی باشه.
از زحمات خواهر گلم مینای عزیز هم تشکر میکنم.
و واقعا بش خسته نباشید میگم.
موفق باشی عزیزم

ا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 http://www.parnian7.persianblog.com

دوست عزیز
من با نظر شما موافقم ( طبق اون چه در وبلاگ ناصریا نوشته بودید ) که خیلی ها ( از جمله خود من ) ناصریا رو با ناصریا شناختیم . اون هم شناخت در حد یه هنرمند محبوب وطنی !
دوستامون فقط می خوان یاد این هنرمند گرامی رو زنده نگه دارن و همه مون خیلی به ایشون و باقی هنرمندای خوب کشورمون ارادت داریم .
خوب ، بالطبع دوستای عزیز دیگه ای هم مث شما هستن که ایشون یا هنرمندای دیگه رو زودتر و با خیلی آثار و کارای قدیمی تر و اصیل تر . .....می شناسن . هر کسی به اندازه توان و نیاز خودش بهره می بره !
برای خیلی از افراد حتی ، صرفا تمام کارهای یه هنرمند قابل قبول نیس .....
خوب گردش زمانه این طور بود که ما با ناصریا ، این هنرمند گرامی رو بشناسیم . .......
شاد و پیروز باشید

بدبخت چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:18

سلام اغا سد جلال
جناب عالی که مال لنگی چطو بندری با ای خاشی انویسی کربون اغا سید خمو مواظب دارسیم به

سلام
که ایگفتن مه لنگه ایوم؟(البته بی ربط هم نه ایگفتن). جد پدری مه بیش از ۶۰ سال و جد مادری مه حدود ۱۰سال پیش هوندن بندر. بابای مه متولد بندرن و زمانی که بندر از یادبود تا شهربانی بودن کاملا به خاطر اشه . (یعنی مه هم لنگه ای و هم بندریم)

سیاورشن چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 http://siavarshan.blogsky.com

سلام ... البته از ایی تافاقو تو شهر خومو زیاد اکیت ...ولی ایی نمونه تا حالا نمدیده ...ممنون

چهره پنهان چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 http://khashhonsesh.blogfa.com/

سلام
نظرت درباره تبادل لینک چهن ؟
خبرم بکن

سلام
لینک امدا.

بندرجاسک چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:30 http://www.jaski.mihanblog.com

سلام. کی این دارسیم عزیز را به این حال درآورده؟؟؟
شما که این دارسیم را دیدی درستش میکردی!!!
موفق باشی

سلام
این دارسیم و تمام مشکلات دیگر را سوءمدیریت به این حال درآورده.مثلا مشکلی را که در پست قبلی مطرح کردم راه حلهای مختلفی دارد که من به یکی از آنها که به ذهنم رسید اشاره کردم.

اتفاقا یکی از راههای درست کردنش همینه.اینکه شهروندان به هر طریقی پیگیر مسائل باشند.هدف من از مطرح کردن این مشکلات هم همینه. به عنوان مثال مطلبی رو که دوست عزیزم در وبلاگ لنگه در مورد قطع درختان پارک نوشته بود باعث واکنش روابط عمومی شهرداری لنگه شد.

مثلث پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 http://www.mosallas.blogsky.com

سلام
...
موفق و پیروز باشی

م.صابری پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام سید جلال عزیز
با نظر شما موافقم.به نظر من مملکت ما مملکت پیگریه و تا پیگری نکنیم به نتیجه نمی رسیم .. مثلا این تیر برق شما فکر میکنید فقط شما این رو دیدید نه مطمئنا خیلی ها دیدن ولی تا اتفاقی براشون نیفته هیچ کاری انجام نمیدن وقتی که کار از کار گذشت دست به اعتراض میزنند . چرا این قدر نسبت به مسایل اطرافمون بی تفاوتیم.
ولی خدایش سوژه جالبی بود.
اگه مایلید تبادل لینک کنیم.

Administrator پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:02 http://www.gerowg.blogfa.com

با سلام اقا جلال اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

با کمال میل

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:18

ای گشنه
دگه؟؟؟؟
منظورم که فهمداش؟؟
با کمال میل.

علیک سلام
دگه دوما بداش.دست از مسخره بازی واسه .زشته

وصال(درد دل عاشق و معشوق) جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:28 http://gonjishk.blogsky.com/

الهى ! ذوق مناجات کجا و شوق کرامات کجا.

الهى ! علمم موجب ازدیاد جهلم شد یا علم محض یا نور مطلق بر جهلم بیفزا .

الهى ! اثر و صنع توام ، چگونه به خود نبالم .

الهى ! هر چه بیشتر دانستم نادانتر شدم بر نادانیم بیفزا .

الهى ! دل داده معنى را از لفظ چه خبر و شیفته مسمى را از اسم چه اثر ؟

الهى ! کلمات و کلامت که اینقدر شیرین و دلنشین‏اند خودت چونى .

الهام شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:01

سلام ...ای کاش کامنت من رو هم عینا!!! کپی می کردید تا معلون بشه که من در مورد چی توضیح دادم...با تشکر

سلام
من با کلیت اون چیزی که یک بندرعباسی گفت موافقم. اما منظور من شخص شما نبود.بلکه منظورم سایتها و وبلاگهایی هستند که براساس حدس و گمان یا شایعات بی اساس درمورد مرگ ناصر هرچیزی که دلشان خواست می نویسند و حتی یک دلیل هم برای اثبات ادعاهایشان ندارند کسانی که حتی شناختشان از ناصر یک شناخت کاملاسطحی است اما متاسفانه همشهریها و حتی خانواده ناصر را مقصر می دانند.
همه از این اتفاق ناراحتیم اما دلیلی ندارد که در یک جو احساسی هر حرف ناروایی که خواستیم بزنیم.

چوک محله شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:51 http://sarekoocha.blogsky.com/

نکته خوبی اشاره اتکردن

دارسیمو بیشتر از ای باید مواظب خوشو بشن . اصلا هیچ ربطی هم به اداره برق و شهرداری اینینن نه ...!

به اداره برق و شهرداری ربط اینین اما به ادارات دگه ربط اشه.
اداره آموزش و پرورش مقصرن چون آموزش به دارسیم ایندادن.
تربیت بدنی مقصرن چون امکانات دو میدانی و ژیمیناستیک بی دارسیمو فراهم اینکردن.
تامین اجتماعی مقصرن چون بی دارسیم بیمه نه ایکردن.
اورژانس مقصرن چون به موقع نهوندن.
بپ ومم دارسیم هم مقصرن چون به چوک خو تربیت شونکردن
و ...................

پرنسس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:33 http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام
با مطلب زن ذلیل یا مرد ذلیل ...اشتباه زنان بروزم ومنتظر حضور دلنشین شما
سپاس

چوک سورو یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 http://suru.blogsky.com

سلام سید جلال
ای خالو وقتی کمر مردم خورد نبودن ز یر بار گرونی و کسی نین که به دهداشون برسد ، که به فکر تعمیر تیر برق مال ۵۰ سال پیش ارسد . مگر یک نفر مدیر یا رئیس بندری در این ادارجاتون کاره ای هستند که دلش بی شهرش بسوزد ؟
نه خالو تنها راه دعا و بستن هیکل به گرده تمامی تیر برقون بندرن تا از دست بنی بشر و عوامل طبیعت در اما بومونند

خدایا خیابان ، بیابون و تیرون برق بندر سالم نگه بدار که اگر خراب بود همینطور خراب اموند
سید جلال حالا نوبت دعای تون ..............................

ای هم دعای مه
خدایا به مردم بندر یاد هاده که :
کس نخارد پشت من
جز ناخن انگشت من

ضمنا به نکته جالبی اشاره اتکه راجع به مدیریت غیر بومی .
صبح ساحل دوش (۱۴/۱۲/۸۵) از قول مدیر کل غیر بومی جدید ارشاد که جای یک نیروی بومی با مدرک دکترا منصوب بودن اینوشته ((مدیران غیر بومی در استان باید امکان به صحنه آمدن نیروهای بومی را برای تصدی مدیریتهای استان فراهم کنند.))

پرنسس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:25 http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سپاس از حضورتون

بندرجاسک دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:47 http://jaski.mihanblog.com/Post-43.aspx

سلام. بندرجاسک یک ساله شد.

سلام
تبریک می گویم و برایت آرزوی موفقیت می کنم.

نغمه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 http://naghmeh.h.mihanblog.com

سلام
تا حالا ندیده بودم تیر برق این شکلی بشه


من آپم

لیدا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 http://eshaghmusic.blogfa.com

سلام
از اینکه به نسبت به من و دوستدارای اسحاق احمدی محبت دارین ممنون
باز منتظر قدمهای ژر انزی تون هستم

؟ چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:56

سلام
مثل اینکه وبلاگ هواداران ناصر با اشتباه تایپی لینک شده چون باز نمی شه لطفا چک کنین.

حق با شماست
مشکل حل شد

[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:00 http://www.sultanolama.com

لینک وبلاگ شما در سایت سلطان العلماء قرار گرفت

از لطف شما ممنونم

شیخ آبادی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:17

با سلام
این ترجمه خیلی با مزه بود
بسیار خندان شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد