تذکری دوستانه به یک همکار مطبوعاتی

سرمقاله (یادداشت سردبیر) نشریه محلی دریا شماره 398 دوشنبه 25 دیماه 1385 به قلم سردبیر محترم نشریه سرکار خانم مسلم زاده و با تیتر رواج فرهنگ قرآنی درجامعه به رشته تحریر درآمده است.ابتدا لازم می دانم از حسن نظر ایشان جهت انتخاب این موضوع و به خاطر قلم شیوایشان تمجید و تقدیر نمایم. اما نکته ای در مورد یکی از جملات به کار برده شده توسط ایشان باعث شد تا تذکری دوستانه ودلسوزانه را مطرح نمایم .

                                

دریا

                                            اصل مقاله

ایشان جمله ای را اینچنین نوشته اند: (( قرآن کتاب مقدس و آسمانی مسلمانان بوده که می توان گفت تحریف نشده و ... )). به نظر من عبارت می توان گفت که القاء کننده تردید و عدم قطعیت است، برای یک موضوع قطعی و مسلم (عدم تحریف قرآن) که دوست و دشمن در مورد آن اتفاق نظر دارند، چندان مناسب نیست. و بهتر بود به جای آن از عباراتی نظیر قطعا ، بی شک و ... استفاده می شد. در این صورت با آیه شریفه (( انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون)) مبنی بر عدم تحریف قرآن نیز، همخوانی بیشتری داشت.

به عنوان عضو کوچکی از  اهالی مطبوعات استان برای ایشان و کلیه اهالی قلم استان آرزوی موفقیت می کنم.

                                                   

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:16

دقت نظر فوق العاده ای دارید

مهدی صابری سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:24

با شما هم نظرم

بندر جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:16

دوست عزیز فکر نمی کنی از سر تعصب داری تهدید می کنی ؟ هر کسی می تواند نظر خودش را داشته باشد حتی اگر این نویسنده نسبت به این موضوع تردید داشته باشد / شما حق ندارید نویسنده ای را به دلیل ابراز عقیده اش که مسلما ایشان عقیده ای غیر نداشته است سرزنش کنید / ولتر می گوید مذهب مانند نور است و نور هر چه به مردمک چشم بیشتر بتابد / مردمک تنگ تر می شود / متاسفم

سلام
متاسفانه نتوانستم ارتباطی بین کامنت شما با هیچ کدام از پستهایم پیدا کنم.یادم هم نمی آید که کسی را تهدید کرده باشم!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد